Pondělí - Pátek 8 - 16 hod.
Mob.: +420 7777 80 922
Záznamník: +420 469 811 811
E-mail: info@naturevital.cz
Velkoobchodní ceny pro profesionály
a distributory. Více informací zde
Upravují vztah mezi prodávajícím (provozovatelem) a zákazníkem, blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Tuto změnu nelze uplatnit zpětně, na již přijaté objednávky.
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu je společnost NATUREVITAL s.r.o. se sídlem Žižkovo nám. 103, Chrudim II, PSČ 537 01, Č 02443562; zapsaná pod spis.zn.C, vložka 33013, vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.
Předmětem prodeje je kosmetika, welllnes produkty, masážní přípravky (krémy, oleje), tělová a pleťová kosmetika, produkty Mrtvého moře, dále služby z oblasti wellness a doplňkový sortiment. Zboží dodáváme v maloobchodním balení, v kabinetním či velkokapacitním balení. Zboží zasíláme standardně na území ČR, lze dodání i na Slovensko. Výrobky splňují veškeré požadavky a podmínky dle legislativy ČR a EU.
Velkoobchodní registrace zde
Velkoobchodní registrace je pro nákup zboží za velkoobchodní ceny podmínkou. Po schválené žádosti o velkoobchodní účet je odběratel zařazen do příslušné zákaznické kategorie a může nakupovat po přihlášení na www.naturevital.cz za velkoobchodní ceny. Při velkoobchodní registraci na našich stránkách je nutné vyplnit požadované údaje pro vytvoření velkoobchodního účtu, zejména IČ, případně DIČ a oboru podnikání. Vyhrazujeme si právo požadovat k registraci pro autorizaci žadatele další podklady, např. zaslání kopie ŽL, či výpisu z OR, typ či foto prodejny apod..
Bez souhlasu provozovatele obchodu nelze měnit firemní údaje zadané při velkoobchodní registraci.
Umožňujeme velkoobchodní registraci i zákazníkům, kteří upřednostňují nákup "pouze" prostřednictvím telefonu či emailu. Je nutné nejdříve sjednat velkoobchodní registraci v našem obchodním oddělení, kde po schválení je zákazníkovi přiděleno k IČ navíc zákaznické číslo ID které se váže ke konkrétní registraci a fakturačním údajům. Pro objednávky uskutečněné telefonicky a emailem platí stejné dodací a platební podmínky internetového obchodu jako pro internetovou objednávku - doprava, poštovné. Rovněž při nepřevzetí zásilky máme právo požadovat náklady na poštovné, opětovné zaslání po platbě převodem, apod.
Doprava zdarma již při nákupu nad 2000 Kč, bez DPH ( platí pro ČR).
Provozovatel internetového obchodu může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě:
Ceny zboží jsou platné v době objednávky na stránkách www.naturevital.cz , vztahují se k vyobrazeným a popsaným produktům. Ceny jsou uvedeny v Kč včetně příslušných sazeb DPH. Závaznou cenou se rozumí cena specifikovaná v automaticky generovaném nebo osobně zaslaném potvrzení objednávky. Cena za námi potvrzenou objednávku je konečná a nemění se, pokud se nezmění objednávka ze strany nakupujícího před vyřízením objednávky.U zboží, které je označeno „v akci“ či ve “výprodeji” platí uvedená cena buď do zadaného termínu, do odvolání nebo do vyprodání zásob. Před odesláním objednávky je vypočtena celková cena objednávky zahrnující kupní cenu zboží a poplatky za zvolený druh dopravy. Kupní cenu uhradí kupující v hotovosti či kartou při převzetí zboží osobně ve výdejním místě, v hotovosti (či kartou - dle možností dopravce) dobírkou, platbou převodem na účet, pokud není dohodnuto jinak. Poštovné se kupující zavazuje uhradit společně s cenou zboží. Poštovné není účtováno v případně osobního odběru Vystavený daňový doklad, který je součástí zásilky, nebo je předán při osobním odběru zboží obsahuje přesnou částku upravenou o individuální slevy, uplatněné poukazy a slevové kupony. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem a je nutné uschovat ji pro případ vrácení zboží. Novým velkoobchodním partnerům, (při obchodování s novými společnostmi a subjekty ) umožňujeme platbu na fakturu se splatností po prvních třech odběrech (platba v hotovosti, na dobírku nebo zálohovou fakturou).
Poté je možné individuálně nastavit standardní splatnost čtrnáct dní. O délce splatnosti lze dále jednat, zejména v případě vzorné platební morálky odběratele
V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy popř. do odeslání zboží změní, je kupující s přihlédnutím k druhu platby zvolené kupujícím povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny.Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Ceny v internetovém obchodu mohou být měněny bez předchozího upozornění.
Nákup vybraného zboží se uskuteční vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky, objednávka se stává závaznou. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech povinných údajů a náležitostí. Před odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Potvrzení objednávky s její kompletní rekapitulací bude zasláno na emailovou adresu zákazníka. Prodávající je v závislosti na charakteru předmětu objednávky (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), oprávněn požádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně.
Skladová dostupnost je u produktů většinou označena. V případě že zboží skladem není, je zákazník informován a je s ním dohodnut další postup. NATUREVITAL s.r.o. poskytuje služby v prodeji maloobchodním a velkoobchodním zákazníkům. Proto i vzhledem k telefonickým a emailovým objednávkám nemusí být dostupnost produktů v okamžiku provedení objednávky aktuální, u velkokapacitních balení a zboží na objednávku může být dostupnost orientační.
V případě, že objednávka obsahuje více položek s tím, že některé položky jsou skladem dostupné a některé nejsou skladem, nebo na objednávku či na dotaz, bude zákazník o stavu objednávky informován a domluví se další postup:
1) Vyexpedování položek, které jsou v tom okamžiku skladem - poštovné dle výše objednávky
2) Domluvíme postup a termín odeslání chybějícího zboží (které se bude naskladňovat):
- bude účtováno poštovné
3) Domluvíme termín dodání pro kompletní zásilku
O expedování rozdělené objednávky je prodávající povinen kupujícího informovat předem (telefonicky, emailem, sms). Kupující má právo zrušit druhou část objednávky, obsahující nedodané položky, mimo případů, kdy je předem domluveno jinak.
Pokud se přihlásíte pod svým jménem a heslem, můžete sledovat ve svém zákaznickém účtu (odkaz "Můj účet“) informace o stavu své objednávk, jako je dostupnost, údaje k platbě převodem, odeslání nebo upřesnění objednávky. Tyto informace Vám Vám budou zároveň zasílány na Váš e-mail.
Objednávku může nakupující stornovat nejdéle v den odeslání objednávky, do 3 hodin od přijetí objednávky naším obchodem. Kontaktujte nás emailem na: info@naturevital.cz, nebo telefonicky v Zákaznickém servisu. Uveďte vaše jméno, příjmení, číslo objednávky, název zboží a množství, které chcete stornovat. Ke stornování objednávky můžete též využít notifikační email s potvrzenou objednávkou. V případě nepřevzetí zásilky (vyjma nepřevzetí z důvodu poškození – viz. reklamace), z důvodu chybně uvedené dodací adresy ze strany zákazníka, v případě pozdního stornování, kdy zásilka je již vyexpedována, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu škody za účelně vynaložené náklady s realizací objednávky, zejména náklady spojené s odesláním objednávky (poštovné, dopravné, balné apod.), a to i v případě, že nebyly původně vyúčtovány (v případě poštovného a balného zdarma). Opětovné zaslání zásilky dle objednávky je možné poté pouze při platbě předem, navýšenou o ušlé náklady. Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.
Stornování objednávky ze strany provozovatele eshopu je možné v případě kdy objednané zboží není k dispozici u dodavatele ( zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo je dočasně pozastavena výroba, je vyprodané, nebo pokud došlo k výrazné změně ceny). Dále v případě že zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil, nebo jsou údaje objednávajícího neúplné. Pokud zákazník odmítnul objednávku požadovaným způsobem autorizovat, potvrdit.nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky, u objednávek, které jsou v rozporu s našimi obchodními podmínkami.O zrušení objednávky ze strany provozovatele je tento povinen o této skutečnosti zákazníka informovat a domluvit další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky). V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího. Objednávka hrazena platbou předem pokud nebude uhrazena do 14 dnů od jejího učinění, bude ze strany provozovatele e-shopu zrušena a odstraněna ze systému.
Po námi přijaté, zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku co nejdříve, zpravidla do 3-5 dnů. Snažíme se zásilku vyřídit převážně do druhého pracovního dne, pokud je zboží skladem.Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím, při platbě dobírkou. Součástí zásilky je daňový doklad.
Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Pokud bude chtít zákazník zboží reklamovat (např. zjistí-li kupující při převzetí zboží vady), je nutné, aby podal žádost o reklamaci a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 dnů od převzetí zboží. Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou a popisem reklamace. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem, jak reklamace dopadla.
Nárok na reklamaci prodávající vyhodnotí a pokud bude uznán má kupující právo:
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
b) na odstranění vady opravou věci
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny
d) nebo odstoupení od smlouvy
Reklamované zboží je nutné zaslat na firmu jako cenný nebo doporučený balík zároveň s dokladem o koupi, s kopií faktury, s podrobným popisem závady, s označením na zásilce REKLAMACE. Zásilky zasílané na dobírku nebudou přijaty. Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, vždy však nejpozději do třiceti dnů ode dne jejího uplatnění kupujícím. Náklady na přepravu v případě uznané reklamace hradí dodavatel. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou obsluhou, nepřiměřeným zacházením a použitím, na vady na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn, na poškození živly nebo vyšší mocí, na poškození zboží při přepravě..
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Odpovídá, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Zákazník (kupující) nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy pokud byla :
a) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
b) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
d) pokud bylo zboží již částečně spotřebováno.
Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.
Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy
V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.
Tyto poukazy lze uplatnit během nákupu zboží v nákupním košíku. Při zobrazení košíku se zadá do označeného okénka kód slevového poukazu. Po kliknutí na tlačítko „Použít dárkový/slevový poukaz“ automaticky dojde k uplatnění Vaší slevy z objednávky. Poté se pomocí tlačítka Objednat může dokončit nákup, nebo pokračovat v nákupu.
Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za doporučení známým apod.). Každá sleva má pravidla pro užití. V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu. Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího. Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat. V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout. V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.
Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.
Akce, ceny, slevy