Pracujete či podnikáte v oboru wellness či zdravotnictví? Máte salon, eshop, kamenný obchod?
Nabízíme možnost velkoobchodní spolupráce pro profesionály z oblasti SPA a wellnes, pro lázeňská a zdravotnická zařízení. Speciální podmínky nabízíme pro masérské (kosmetické) školy.
V naší nabídce naleznete originální produkty pro Váš eshop či kamennou prodejnu.
Hledáte zajímavé dárky pro Vaše zaměstnance či pro obchodní partnery?
Pro firmy nabízíme originální kosmetické a ochranné dárkové balíčky, za výhodné velkoobchodní ceny. Rádi pro Vás připravíme individuální nabídku pro sestavení vlastního dárkového setu v různých kombinacích, dle Vašeho výběru. V případě zájmu o vyzkoušení kvality Vám zašleme referenční vzorky produktů. Možnost luxusního zabalení, včetně možnosti brandingu.
Kvalitní hygienické ochranné gely do kanceláře, provozu, do recepce?
Firmám a institucím nabízíme možnost nákupu hygienických (dezinfekčních) gelů za velkoobchodní ceny. Ochranné gely PREMIUM jsou extra šetrné přípravky které chrání před viry a bakteriemi a zároveň se starají o regeneraci pokožky a příjemně voní. S vysokým obsahem alkoholu 70% zajišťují rychlou dezinfekční účinnost kdy ničí až 99,9 %bakterií a virů a brání jejich množení. Splňují tak požadavky pro hygienu a ochranu rukou (WHO uvádí jako účinnou minimální koncentraci 60% alkoholu). V jedinečném šetrném složení, bez dráždivých chemikálií s bio hydratačními, zklidňujícími a regeneračními složkami jako je Aloe Vera a kyselina hyaluronová pokožku nedráždí, nevysušují a nelepí. S příjemnou hypoalergenní vůní ruce zanechají hebké a vláčné. Výrobky jsou certifikované dle legislativy EU a vyrobené v ČR. Dodávány jsou v balení 250 ml s dávkovací pumpičkou, nově též v cestovním balení 30 ml. Výhodou jsou praktická Refill balení a balení velkokapacitní pro ekonomické doplňování.
Stále připravujeme něco nového a snažíme se naše služby zlepšovat.
Právě nyní pracujeme na modernizaci stávajícího velkoobchodního e-shopu (velkoobchod.naturevital.cz) pro Vaše příjemnější a pohodlnější nakupování.
Výhody velkoobchodní spolupráce:
výroby v menších šaržích nám umožňují dodávat čerstvé produkty
produkty pro procedury ve výhodných Profi baleních, ve více objemových variantách
neomezujeme žádnými limity - minimální objednávka již od 1 balení produktu
vzorky produktů zdarma ke každé objednávce
zajímavé marže při prodeji kosmetiky
věrnostní program pro získání výhodnějších velkoobchodních cen a bonusů
výhodné ceny a výběr dopravy
rychlé a pohodlné vyřízení objednávky a přátelská zákaznická péče
neúčtujeme balné a náklady spojené s balicím materiálem (s výjimkou velkokapacitních balení a nadrozměrných zásilek)
osobní odběr je zdarma, bez zbytečných poplatků
poštovné zdarma při nákupu nad 2000 Kč (bez DPH) pro velkoobchod
Jak postupovat
Za velkoobchodní ceny a kompletní sortiment mohou nakupovat pouze schválení a registrovaní odběratelé (profesionálové z oblasti wellness, firmy a instituce, distributoři).
Po označení okénka Žádám o přístup do velkoobchodu je nutné vyplnit všechny údaje, včetně názvu firmy, oboru podnikání, IČ. O přidělení velkoobchodní účtu budete následně informováni emailem. Poté se již po každém přihlášení zobrazí u produktů velkoobchodní ceny. Přihlašovací údaje (email a heslo) je nutné uschovat pro přihlašování na eshopu, obdržíte je zároveň i emailem.Vaše údaje se po přihlášení vyplní automaticky, výhodné velkoobchodní ceny, bez omezujících limitů. Objednávat lze již od jednoho kusu, výše nákupu není limitována.
Pro nákup prostřednictvím emailu, telefonu je nutné nejdříve sjednat velkoobchodní registraci v našem obchodním oddělení. Pokud je žádost schválena, k IČ zákazníka je přiděleno unikátní ID, jedinečné číslo které se váže ke konkrétní registraci a fakturačním údajům a bude požadováno při objednávce.
Při objednávce učiněné emailem platí dodací a platební podmínky internetového obchodu.
Na základě objednávky je na email či telefonicky provedena rekapitulace objednávky (dostupnost zboží, cena objednávky, je domluven způsob platby a dopravy).
Je vystaven řádný daňový doklad/faktura, která je součástí zásilky
Při nepřevzetí zásilky je tato opětovně zaslána pouze po platbě převodem - více Obchodní podmínky
Kdykoli je možné si zřídit velkoobchodní registraci, získat internetový velkoobchodní účet a využívat výhod nakupování na internetu Více informací ke spolupráci Vám rádi poskytneme na čísle: + 420 605 284 074, nebo na e-mailu: obchod@naturevital.cz
Objednávka, registrace
Jste-li již náš stálý (registrovaný) zákazník, přihlašte se na hlavní straně pomocí vašich přihlašovacích údajů (email a heslo zvolené při registraci). Poté můžete provést objednávku nebo navštívit svůj zákaznický účet. Vybrané zboží se vloží v požadovaném počtu kusů, do virtuálního košíku. Během nákupu lze kdykoli zobrazit obsah nákupního košíku pomocí odkazu "Košík" a změnit počet kusů objednaného zboží (pomocí ikonky se šipkami), nebo zboží z nákupního košíku odstranit, (pomocí ikonky křížku u příslušné položky). Zákazník může dále pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednání zboží.
Odeslání objednávky = souhlas s obchodními podmínkami
Nákup vybraného zboží ve vašem košíku se uskuteční až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech povinných údajů a náležitostí. Před odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Odesláním objednávky se objednávka stává závaznou. Potvrzení objednávky s její kompletní rekapitulací bude zasláno na emailovou adresu zákazníka, včetně odkazu pro zobrazení historie a průběhu objednávky.
Dostupnost výrobků
Skladová dostupnost je u produktů označena. NATUREVITAL s.r.o. poskytuje služby v prodeji maloobchodním a velkoobchodním zákazníkům. Proto i vzhledem k telefonickým a emailovým objednávkám nemusí být dostupnost produktů v okamžiku provedení objednávky aktuální, u velkokapacitních balení a zboží na objednávku může být dostupnost orientační. O aktuální skladové dostupnosti je zákazník informován.
V případě, že objednávka obsahuje více položek s tím, že některé položky jsou skladem dostupné a některé nejsou skladem, nebo na objednávku či na dotaz, bude zákazník o stavu objednávky informován a domluví se další postup, například rozdělení objednávky:
Vyexpedování položek, které jsou v okamžiku objednávky skladem
Domluvíme postup a termín odeslání chybějícího zboží které se bude naskladňovat - bude účtováno poštovné
Domluvíme termín dodání pro kompletní zásilku
O expedování rozdělené objednávky je prodávající povinen kupujícího informovat předem (telefonicky, emailem, sms). Kupující má právo zrušit druhou část objednávky, obsahující nedodané položky, mimo případů, kdy je předem domluveno jinak.
Sledování stavu objednávky
Po přihlášení můžete sledovat ve svém zákaznickém účtu (odkaz "Můj účet“) informace o stavu objednávky, jako je dostupnost, údaje k platbě převodem, odeslání nebo upřesnění objednávky - tyto informace Vám budou zároveň zasílány na Váš e-mail. Informace ke stavu Vaší objednávky Vám též rádi sdělíme na zákaznické lince.
Uplatnění slevového kódu
Kód slevového či dárkového poukazu se uplatňuje během nákupu zboží v košíku.
Zboží, které je předmětem akce se musí v požadovaném počtu nejdříve vložit do košíku tlačítkem Koupit
Poté se klikne se na odkaz v pravém horním rohu na "Nákupní košík"
Objeví se stránka, kde zakliknete který typ poukazu chcete použít (Použít slevový kód/ Použít dárkový poukaz)
Do označeného okénka vepište příslušný slevový kód či kód dárkového poukazu ve správném tvaru
Po kliknutí na tlačítko „Použít dárkový poukaz/Použít slevový kód“ automaticky dojde k uplatnění Vaší slevy z objednávky, což je vidět v detailu objednávky níže
Poté se pomocí tlačítka Objednat může dokončit nákup, nebo můžete Pokračovat v nákupu.
DOPRAVA ČR
Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Například pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V nákupním košíku se vám vždy zobrazí ze kterých možností máte na výběr.
Česká pošta - zásilky do 10 kg, Balík do ruky a Balík na poštu (Upozornění: Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, počítejte prosím s delší dobou od přijetí objednávky k expedici zásilky než u jiných dopravců. Děkujeme za pochopení.)
Zásilkovna.cz - zásilky do 5 kg
Kurýrem GLS - zásilky do 30 kg
MOŽNOST PLATBY
Platba v hotovosti při převzetí zboží/platba kartou - při osobním vyzvednutí zboží na prodejně.
Při přebírání zboží od dopravce (dobírka)
Převodem – platba předem na účet (Bankovní spojení pro platby v CZK - 115-899200237/0100, Komerční banka a.s.)
Platba na fakturu (není v obchodně nastavena automaticky. Lze poskytnout individuálně stálým zákazníkům a odběratelům.
V současné době náš eshop www.naturevital.cz není pro nákupy ze zahraničí nastaven. Zboží zasíláme na základě e-mailové objednávky.
V případě zájmu o naše produkty nám prosím zašlete Váš požadavek na e-mail: obchod@naturevital.cz., zajistíme dodání našich výrobků do zahraničí dle požadavků zákazníka.
Při dodání do ostatních zemí, kromě SR, bude upřesněna cena dopravy dle cílové destinace.
V požadavku / v objednávce je nutné uvést:
název zboží a požadovaný počet kusů, včetně objemukontaktní údaje pro dodání zásilky (jméno, doručovací adresa, kontaktní telefon, e-mail, popř. název firmy + fakturační údaje)
vybraný způsob dopravy (GLS, Zásilkovna - Best Delivery Solution nebo Zásilkovna - zde prosím uveďte i pobočku pro dodání)
případný slevový kód (získaný z předchozích objednávek či akcí)
ID z Živnostenského registru SR
Po expedici obdržíte potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad bude součástí zásilky a bude vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
DOPRAVCI
Zásilkovna.cz - zásilky do 5 kg
Kurýrem GLS - zásilky do 30 kg
MOŽNOST PLATBY:
U velkoobchodních objednávek je vždy požadována platba předem/převodem na účet (Bankovní spojení - 2500284715/2010 FIO banka, a.s.)
Možnost platby dobírkou lze nastavit individuálně, pro stálé zákazníky.
Při výši VO objednávky nad 79 Eur s objemem zásilky do 20 kg - je poštovné a doprava na Slovensko zdarma!
Pokud nedojde k převzetí zásilky, má NATUREVITAL s.r.o. právo požadovat úhradu skutečně vynaložených nákladů spojených se splněním objednávky (náklady na poštovné a balné.). A to i v případě, že nebyly původně vyúčtovány (v případě poštovného a balného zdarma).
Vyhrazujeme si také právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.
V případě pozdního stornování objednávky, nebo v případě nepřevzetí zásilky a navrácení se zásilky zpět do našeho obchodu, Vám může být odesláno znovu, a to po uhrazení objednávky platbou převodem na náš účet s částkou za novou dopravu navýšenou o částku ve výši původního poštovného.
Zásilky odesíláme co nejdříve po potvrzení objednávky.
Žádáme zákazníky o dodání řádných i doplňujících informací pro kvalitní vyřízení objednávky a zejména pro úspěšné doručení zásilky.
Doporučujeme řídit se po expedici zásilky z našeho obchodu obdrženými údaji ke sledování zásilky a dále i komunikací s kurýrem.Poté je zásilka expedována zvoleným způsobem dopravy a po expedici zákazník obdrží potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad je součástí zásilky - je vystaven na onečnou částku, v měně EUR.
V současné době dopravní firmy výrazně navýšily ceny za dopravu, za kurýrní služby. Naše firma ale i nadále zboží zasílá za nadále za zvýhodněnou cenu dopravy.
V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.
Vyhrazujeme si právo zboží na Slovensko pro první objednávky požadovat uhrazení platby převodem, předem na účet dodavatele.
Váha zásilky může být u jedné objednávky vyšší. Objednávka je následně rozdělena do více zásilek.V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy
Jsme připraveni Vám pomoci s vaší objednávkou, realizací nákupu nebo poradit s výběrem kosmetiky
V případě Vašich dotazů nás neváhejte kontaktovat.