Kontaktujte nás

Pondělí - Pátek 8 - 16 hod.
Mob.: +420 7777 80 922
Záznamník: +420 469 811 811
E-mail: info@naturevital.cz

Pro profesionály
a distributory

Velkoobchodní ceny pro profesionály
a distributory. Více informací zde

Dodací a platební podmínky

ZBOŽÍ DODÁVÁME PO CELÉM ÚZEMÍ ČR

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Například pokud se jedná o zboží větších rozměrů či velkokapacitní balení apod., potom se v nákupním košíku zobrazí možnosti dopravy ze kterých máte na výběr.
Zboží je zasíláno v České republice Českou poštou - zásilky o objemu max. do 10 kg. Prostřednictvím Zásilkovny jsou dodávány zásilky o objemu do 5 kg. Prostřednictvím GLS jsou dodávány zásilky o objemu do 30 kg. Pokud váha zásilky je  u jedné objednávky vyšší může být objednávka rozdělena do více zásilek.
*V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.

OBJEDNÁVKA a EXPEDICE
Po námi přijaté, zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku co nejdříve. Zboží které je skladem je odesíláno převážně do druhého dne, ostatní zboží zpravidla do 3-5 dnů. Zásilky před odesláním z obchodu procházejí v expedici přísnou výstupní (množstevní a kvalitativní) kontrolou. Součástí zásilky je daňový doklad o koupi zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím, při platbě převodem, dobírkou, či při osobním odběru.
UPOZORNĚNÍ: U objednávek obsahujících speciální podmínky, např. výrobky o nestandardním objemu, kabinetní balení připravovaná na objednávku se doba expedice může dále prodloužit. Zákazník je ale ze strany obchodu o stavu objednávky vždy informován.

ZPŮSOBY DOPRAVY A DODÁNÍ ZBOŽÍ v ČR

ČESKÁ POŠTA, OBCHODNÍ BALÍK - zásilky do 10 kg

Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem České pošty protokol o poškození.

Upozornění: Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, počítejte prosím s delší dobou dodání než u jiných dopravců. Děkujeme za pochopení. 

Máte možnost sledovat pohyb vaší zásilky, zde. Po zadání čísla zásilky se vám zobrazí aktuální stav.

BALÍK DO RUKY

Zásilku vám dodá Česká pošta na Vámi zadanou adresu již následující pracovní den, od odeslání zásilky z našeho obchodu. Česká pošta dodání do následujícího dne garantuje. Zásilka je na poště uložena 7 dní. Česká pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky.  Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce.

BALÍK NA POŠTU

Zvolíte si v objednávce poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí následující pracovní den od odeslání zásilky z našeho obchodu. Česká pošta dodání do následujícího dne garantuje. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště a v době kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje během objednávky si proto jednoduše  vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta adresáta informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v  okamžiku uložení balíku na poště. Zásilka je na poště uložena 7 dní.

ZÁSILKOVNA - zásilky do 5 kg

Zásilkovna je nový výhodnější (levnější) způsob doručení zboží od eshopu k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point. 
Stačí si nechat zaslat zásilku na požadované místo dodání - zvolit v objednávce. 
Po expedici zásilky se tímto typem dopravy obdržíte informační e-mail o tom, že náš e-shop vložil zásilku do online systému. Zároveň je v emailu odkaz na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.  Zboží je na vybranou pobočku Zásilkovny doručeno obvykle maximálně do tří pracovních dnů od jeho expedice.
Jakmile je zásilka připravena k odběru na Vámi vybrané pobočce, přijde Vám důležitý potvrzovací e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.  Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku jeho získání. Můžete vyzvednutím pověřit i jinou osobu - postačí když dotyčná osoba bude znát přidělené heslo.
Na vyzvednutí svého zboží na pobočce Zásilkovny máte vždy 7 dní. Můžete si se Zásilkovnou prostřednictvím odpovědní SMS domluvit i prodloužení této lhůty -  a to až na 21 dní*. 
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Více informací jak v této situaci jednat naleznete v sekci “Reklamace” 

Seznam výdejních míst

  • Bankovním převodem (předem na účet): 67,00 Kč
  • Platba dobírka - v hotovosti na pobočce při převzetí zboží: 85,00 Kč
     

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS - zásilky do 30 kg

Spolehlivé doručení během stanovených standardních časů na jakoukoli adresu v pracovních dnech, během běžné pracovní doby. Dodání zpravidla 1-2 dny.
Dodání zásilky obvykle následující pracovní den od odeslání zásilky z našeho obchodu. Jakmile předáme zásilku kurýrovi, obdržíte SMS/ e-mailem informace o plánovaném termínu doručení.
Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS automaticky zašle příjemci třetí e-mailovou nebo textovou zprávu, tentokrát s přímým odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager. Tento online nástroj umožňuje výběr z nejrůznějších možností doručení. Můžete si například vybrat nové datum pro doručení, zadat odlišnou adresu nebo přesměrovat balík do GLS ParcelShopu.
  • Bankovním převodem (předem na účet): 96,00 Kč
  • Platba dobírka: 131,00 Kč
 

OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA - 0,- Kč

Výdej zásilky po předchozí domluvě v sídle firmy zdarma. U nás za osobní odběr neúčtujeme zbytečné a nepříjemné poplatky spojené s administrativou a balným.
Naopak pokud je zboží skladem a dostupné, vždy se s vámi budeme snažit najít vhodný termín pro osobní vyzvednutí. Zboží lze vyzvednout po předchozí domluvě termínu. 
 

POŠTOVNÉ A DOPRAVA ZDARMA



PLATBA NA FAKTURU - VELKOOBCHOD ČR

Možnost platby na fakturu,se splatností 14 dní, lze poskytnout individuálně zejména velkoobchodních odběratelů z České republiky. Tato možnost je určena pro stálé zákazníky, s historií odběru a bezproblémových plateb. V případě neuhrazení ve lhůtě splatnosti může být povolení platby na fakturu zamítnuto.

Bankovní spojení pro platby v CZK
Číslo účtu: 107-6352440277/0100,  Komerční banka a.s.
 

PŘEHLED CEN POŠTOVNÉHO


PLATBA PŘEDEM NA ÚČET

 

Způsob doručení

 

Česká pošta
- balík do ruky/na poštu

Kurýrní služba GLS

Zásilkovna ČR

Osobní odběr-bez poplatku

Poštovné 

 

120,- Kč

96,- Kč

67,- Kč

0,- Kč

Při MO objednávce
nad 900,- Kč (vč. DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

Při VO objednávce
nad 1650,- Kč (bez DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,-Kč

 


PLATBA DOBÍRKOU / V HOTOVOSTI 

Způsob doručení

 

Česká pošta
- balík do ruky/na poštu

Kurýrní služba GLS

Zásilkovna ČR

Osobní odběr

Poštovné + dobírka

 

160,- Kč

131,- Kč

85,- Kč

0,- Kč

Při MO objednávce
nad 900,- Kč (vč. DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

Při VO objednávce
nad 1650,- Kč (bez DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

 

ZPŮSOBY PLATBY

1) V hotovosti při převzetí zboží / dobírka

 

2) Platba převodem – platba předem na účet

(při zadání „platby předem – převodem na účet“ v objednávce)
Upozorňujeme: Platbu prosím provádějte vždy až po potvrzení Vaší objednávky, dostupnosti zboží a po obdržení údajů k platbě!
 
Bankovní spojení pro platby převodem v CZK
Číslo účtu: 115-899200237/0100, Komerční banka a.s.
 

Dodací lhůta zásilek - dodání dopravcem od data expedice z našeho obchodu:

Jak přebírat zásilky

Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. 
Vždy pokud je viditelné poškození zásilky má zákazník právo zásilku odmítnout. Nebo zásilku přijmout, ale sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky a dále řešit kontrolou obsahu zásilky a případnou reklamací.
 

ZÁSILKOVNA 

Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa Zásilkovny na problém okamžitě upozorněte. 
Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se Vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat. DOPORUČUJEME OBSAH ZÁSILKY NA POBOČCE VŽDY ZKONTROLOVAT! Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření doma zjistíte, že obsah je poškozen, máte možnost též reklamovat přijatou zásilku přímo u Zásilkovny.cz: https://reklamace.zasilkovna.cz/1  Zároveň prosím informujte též náš obchod. 
Kontakt na zákaznický servis: +420 216 216 516* (PO - PÁ 8:00 - 18:00 hod.), nebo e-mail: praha@zasilkovna.cz. Platíte podle tarifu svého telefonního operátora.
 

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím přebírání - příjemce má plné právo zkontrolovat, jestli nemá zásilka poškozený obal nebo není nějak jinak zjevně poškozená. Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít. GLS pak vrátí balík do depa a předá informaci nám - odesílateli. V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi ("Škodový zápis"). Zjistíte-li (jako příjemce), že je balíček poškozený až po odjezdu kurýra, do 2 dnů od přijetí balíčku jste povinni vyplnit Zápis o škodě nebo ihned kontaktovat náš obchod NATUREVITAL s.r.o., který s řešením situace dále pomůže, popř. bude sám situaci řešit. V případě reklamace prosím nevyhazujte obal - je předmětem důkazního řízení.
Kontakt GLS: +420 840 123 456* (od pondělí do pátku, vždy od 07.00 do 18.00 hodin); e-mail: info@gls-czech.com
 

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY, BALÍK NA POŠTU

Jestliže je balík jakkoli zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít. Česká pošta pak vrátí balík do depa a předá informaci nám - odesílateli. V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Zaměstnanec pošty zaznamená tuto kontrolu do Škodového zápisu, který vyhotoví společně s Vámi. Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Doporučujeme tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem - např. fotografiemi. Také prosím co nejdříve kontaktujte náš obchod NATUREVITAL s.r.o.
Obecné informace o poštovních službách poskytovaných Českou poštou, s.p., jsou Vám k dispozici na bezplatné zákaznické telefonní lince: +420 800 104 410 (PO - PÁ 7:00 - 19:00 hod.; SO: 8:00 – 12:00 hod.)
 

DODACÍ PODMÍNKY, POŠTOVNÉ SLOVENSKO

Jak objednat do Slovenské republiky:

V současné době náš eshop www.naturevital.cz není pro nákupy ze zahraničí nastaven. 
Zboží zasíláme na základě e-mailové objednávky.
Rádi zajistíme dodání našich výrobků do zahraničí dle požadavků zákazníka. 
Při dodání do ostatních zemí, kromě SR, bude upřesněna cena dopravy dle cílové destinace.
V případě zájmu o naše produkty nám prosím zašlete zprávu na e-mail: objednavky@naturevital.cz.
Vaše objednávky se snažíme vyřizovat co nejrychleji, doba dodání se dále odvíjí od vybrané dopravy.
 

V objednávce je nutné uvést:

  • název zboží a požadovaný počet kusů, včetně objemu
  • kontaktní údaje pro dodání zásilky (jméno, doručovací adresa, kontaktní telefon, e-mail, popř. název firmy + fakturační údaje)
  • vybraný způsob dopravy (GLS, Zásilkovna - Best Delivery Solution nebo Zásilkovna - zde prosím uveďte i pobočku pro dodání)
  • případný slevový kód (získaný z předchozích objednávek či akcí)
  • pokud podnikáte či pracujete v oborech wellness a zdravotnictví, zašlete nám prosím i Vaše ID z Živnostenského registru SR
Pro dodání do SR zákazník může zvolit dopravu prostřednictvím kurýra GLS.
Nebo lze zvolit osobní odběr na vybrané pobočce Zásilkovny, či Kurýrem - služba Zásilkovny Best Delivery Solution.
Pro uhrazení zboží lze zvolit platbu předem na účet. Při zvolení platby převodem je zásilka odeslána po připsání platby na náš bankovní účet. 
 
Následně od nás obdržíte potvrzení a rekapitulaci objednávky s celkovou částkou a případně i s údaji k platbě převodem, včetně bankovního spojení.
Zásilka je expedována Vámi zvoleným způsobem dopravy. Po expedici obdržíte potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad bude součástí zásilky a bude vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
 
  • Nabízíme možnost nákupu za velkoobchodní ceny. Pokud podnikáte či pracujete v oborech wellness nebo zdravotnictví, zašlete prosím Vaše ID z Živnostenského registru SR, fakturační a kontaktní údaje pro VO registraci.
    U velkoobchodních objednávek je vždy požadována platba předem/převodem na účet.
 

Ceny poštovného a dopravy do Slovenské republiky:

Zásilky - Zásilkovna.cz (zásilky do 5 kg)
- Osobní odběr na některé z poboček Zásilkovny - při platbě převodem = 3 EUR (váha max. 5kg)
Pokud si vyberete tento způsob dodání zásilky, sdělte také prosím na jakou pobočku si přejete zboží zaslat. Více zde 

 

Zásilky - GLS
  • Kurýr GLS- zásilky do 5 kg (dodání na jakoukoliv adresu zpravidla do 2-3 dnů)
- Zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 5,4 EUR

  • Kurýr GLS - zásilky 5-30 kg (dodání na jakoukoliv adresu zpravidla do 2-3 dnů)
- Zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 8,9 EUR
U objemnějších zásilek nelze platba dobírkou
 

Nově a výhodněji! Při výši MO i VO objednávky nad 79 Eur s objemem zásilky do 20 kg - je poštovné a doprava na Slovensko zdarma!

Pro velkoobchodní odběratele je doprava a poštovné zdarma počítána při výši objednávky 79 eur bez poštovného a bez DPH. 

Bankovní spojení platby v EUR ze Slovenska
Číslo účtu: 2500284715/2010  FIO banka, a.s

 

DŮLEŽITÉ INFORMACE:

Potvrzením e-mailové objednávky zákazníkem zákazník souhlasí s obchodními podmínkami našeho obchodu. 
Zásilky odesíláme co nejdříve po potvrzení objednávky. Poté je zásilka expedována zvoleným způsobem dopravy. Po expedici zákazník obdrží potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad je součástí zásilky - je vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
V současné době dopravní firmy výrazně navýšily ceny za dopravu, za kurýrní služby. Naše firma ale i nadále zboží zasílá za nezměněnou, a nadále za zvýhodněnou cenu dopravy.
V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.
Vyhrazujeme si právo zboží na Slovensko pro první objednávky požadovat uhrazení platby převodem, předem na účet dodavatele.
 
Žádáme zákazníky o dodání řádných i doplňujících informací pro kvalitní vyřízení objednávky a zejména pro úspěšné doručení zásilky. 
Doporučujeme řídit se po expedici zásilky z našeho obchodu obdrženými údaji ke sledování zásilky a dále i komunikací s kurýrem.
V případě pozdního stornování objednávky, nebo v případě nepřevzetí zásilky a navrácení se zásilky zpět do našeho obchodu, Vám může být odesláno znovu, a to po uhrazení objednávky platbou převodem na náš účet s částkou za novou dopravu navýšenou o částku ve výši původního poštovného. Výhodou je, že v tomto případě nepožadujeme a neúčtujeme balné a manipulační poplatek, a dále také že poštovné které je námi dotované nenavyšujeme na skutečně vynaložené náklady za dopravu.
V opačném případě, že již nemáte o další zaslání zboží zájem (= nebudete požadovat opakované dodání), Vaši objednávku stornujeme. Vyhrazujeme si však právo v případě další Vaší objednávky požadovat platbu převodem. 
 
Děkujeme vám za pochopení a věříme že budete s našimi službami spokojeni.

 

Doplňující informace: