Kontaktujte nás

Pondělí - Pátek 8 - 16 hod.
Mob.: +420 7777 80 922
Záznamník: +420 469 811 811
E-mail: info@naturevital.cz

Pro profesionály
a distributory

Velkoobchodní ceny pro profesionály
a distributory. Více informací zde

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě velkoobchod.naturevital.cz.

Upravují vztah mezi prodávajícím (provozovatelem) a zákazníkem, blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Tuto změnu nelze uplatnit zpětně, na již přijaté objednávky.
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu je společnost NATUREVITAL s.r.o. se sídlem Žižkovo nám. 103, Chrudim II, PSČ 537 01, Č 02443562; zapsaná
 pod spis.zn.C, vložka 33013, vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

Připravili jsme pro naše zákazníky průvodce a užitečné rady ohledně nákupu v našem obchodě. Více informací zde.

PŘEDMĚT PRODEJE

Předmětem prodeje je kosmetika, welllnes produkty, masážní přípravky (krémy, oleje), tělová a pleťová kosmetika, produkty Mrtvého moře, dále služby z oblasti wellness a doplňkový sortiment. Zboží dodáváme v maloobchodním balení, v kabinetním či velkokapacitním balení. Zboží zasíláme standardně na území ČR, lze dodání i na Slovensko. Výrobky splňují veškeré požadavky a podmínky dle legislativy ČR a EU.

ZÁKAZNICKÉ SKUPINY

Internetový obchod je určen velkoobchodním odběratelům.

VELKOOBCHOD  - velkoobchodní odběratel

Velkoobchodní registrace zde
Velkoobchodní registrace je pro nákup zboží za velkoobchodní ceny podmínkou. Po schválené žádosti o velkoobchodní účet je odběratel zařazen do příslušné zákaznické kategorie a může nakupovat po přihlášení na www.naturevital.cz  za velkoobchodní ceny. Při velkoobchodní registraci na našich stránkách je nutné vyplnit požadované údaje pro vytvoření velkoobchodního účtu, zejména IČ, případně DIČ a oboru podnikání. Vyhrazujeme si právo požadovat k registraci pro autorizaci žadatele další podklady, např. zaslání kopie ŽL, či výpisu z OR, typ či foto prodejny apod..
Bez souhlasu provozovatele obchodu nelze měnit firemní údaje zadané při velkoobchodní registraci.
Umožňujeme velkoobchodní registraci i zákazníkům, kteří upřednostňují nákup "pouze" prostřednictvím telefonu či emailu. Je nutné nejdříve sjednat velkoobchodní registraci v našem obchodním oddělení, kde po schválení je zákazníkovi přiděleno k IČ navíc zákaznické číslo ID které se váže ke konkrétní registraci a fakturačním údajům. Pro objednávky uskutečněné telefonicky a emailem platí stejné dodací a platební podmínky internetového obchodu jako pro internetovou objednávku - doprava, poštovné. Rovněž při nepřevzetí zásilky máme právo požadovat náklady na poštovné, opětovné zaslání po platbě převodem, apod.  

Doprava zdarma již při nákupu nad 2000 Kč, bez DPH ( platí pro ČR).

 

Neposkytnutí / Zrušení velkoobchodního účtu

Provozovatel internetového obchodu může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě: 

OBJEDNÁVKA - CENA ZBOŽÍ

Ceny zboží jsou platné v době objednávky na stránkách www.naturevital.cz ,  vztahují se k vyobrazeným a popsaným produktům. Ceny jsou uvedeny v Kč včetně příslušných sazeb DPH.  Závaznou cenou se rozumí cena specifikovaná v automaticky generovaném nebo osobně zaslaném potvrzení objednávky.  Cena za námi potvrzenou objednávku je konečná a nemění se, pokud se nezmění objednávka ze strany nakupujícího před vyřízením objednávky.U zboží, které je označeno „v akci“ či ve “výprodeji” platí uvedená cena buď do zadaného termínu, do odvolání nebo do vyprodání zásob. Před odesláním objednávky je vypočtena celková cena objednávky zahrnující kupní cenu zboží a poplatky za zvolený druh dopravy. Kupní cenu uhradí kupující v hotovosti či kartou při převzetí zboží osobně ve výdejním místě, v hotovosti (či kartou - dle možností dopravce) dobírkou, platbou převodem na účet, pokud není dohodnuto jinak. Poštovné se kupující zavazuje uhradit společně s cenou zboží. Poštovné není účtováno v případně osobního odběru Vystavený daňový doklad, který je součástí zásilky, nebo je předán při osobním odběru zboží obsahuje přesnou částku upravenou o individuální slevy, uplatněné poukazy a slevové kupony. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem a je nutné uschovat ji pro případ vrácení zboží. Novým velkoobchodním partnerům, (při obchodování s novými společnostmi a subjekty ) umožňujeme platbu na fakturu se splatností  po prvních třech odběrech (platba v hotovosti, na dobírku nebo zálohovou fakturou).
Poté je možné individuálně nastavit standardní splatnost čtrnáct dní. O délce splatnosti lze dále jednat, zejména v případě vzorné platební morálky odběratele
V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy popř. do odeslání zboží změní, je kupující s přihlédnutím k druhu platby zvolené kupujícím povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny.Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Ceny v internetovém obchodu mohou být měněny bez předchozího upozornění.

OBJEDNÁVKA - KUPNÍ SMLOUVA - SKLADOVÁ DOSTUPNOST

ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY - SOUHLAS S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI

Nákup vybraného zboží se uskuteční vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky, objednávka se  stává závaznou. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech povinných údajů a náležitostí. Před odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Potvrzení objednávky s její kompletní rekapitulací bude zasláno na emailovou adresu zákazníka. Prodávající je v závislosti na charakteru předmětu objednávky (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), oprávněn požádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Skladová dostupnost je u produktů většinou označena. V případě že zboží skladem není, je zákazník informován a je s ním dohodnut další postup. NATUREVITAL s.r.o. poskytuje služby v prodeji maloobchodním a velkoobchodním zákazníkům. Proto i vzhledem k telefonickým a emailovým objednávkám nemusí být dostupnost produktů v okamžiku provedení objednávky aktuální, u velkokapacitních balení a zboží na objednávku může být  dostupnost orientační.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ – ROZDĚLENÍ OBJEDNÁVKY

V případě, že objednávka obsahuje více položek s tím, že některé položky jsou skladem dostupné a některé nejsou skladem, nebo na objednávku či na dotaz, bude zákazník o stavu objednávky informován a domluví se další postup:
1) Vyexpedování položek, které jsou v tom okamžiku skladem - poštovné dle výše objednávky
2) Domluvíme postup a termín odeslání chybějícího zboží (které se bude naskladňovat):
 - bude účtováno poštovné
3) Domluvíme termín dodání pro kompletní zásilku
O expedování rozdělené objednávky je prodávající povinen kupujícího informovat předem (telefonicky, emailem, sms). Kupující má právo zrušit druhou část objednávky, obsahující nedodané položky, mimo případů, kdy je předem domluveno jinak.

SLEDOVÁNÍ STAVU OBJEDNÁVKY

Pokud se přihlásíte pod svým jménem a heslem, můžete sledovat ve svém zákaznickém účtu (odkaz "Můj účet“) informace o stavu své objednávk, jako je dostupnost, údaje k platbě převodem, odeslání nebo upřesnění objednávky. Tyto informace Vám Vám budou zároveň zasílány na Váš e-mail.

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Stornování objednávky ze strany nakupujícího - náklady při nepřevzetí zásilky

Objednávku může nakupující stornovat nejdéle v den odeslání objednávky,  do 3 hodin od přijetí objednávky naším obchodem. Kontaktujte nás emailem na: info@naturevital.cz, nebo telefonicky v Zákaznickém servisu. Uveďte vaše jméno, příjmení, číslo objednávky, název zboží a množství, které chcete stornovat. Ke stornování objednávky můžete též využít notifikační email s potvrzenou objednávkou. V případě nepřevzetí zásilky  (vyjma nepřevzetí z důvodu poškození – viz. reklamace), z důvodu chybně uvedené dodací adresy ze strany zákazníka, v případě pozdního stornování, kdy zásilka je již vyexpedována, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu škody za účelně vynaložené náklady s realizací objednávky, zejména náklady spojené s odesláním objednávky (poštovné, dopravné, balné apod.), a to i v případě, že nebyly původně vyúčtovány (v případě poštovného a balného zdarma). Opětovné zaslání zásilky dle objednávky je možné poté pouze při platbě předem, navýšenou o ušlé náklady. Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.

Stornování objednávky ze strany provozovatele

Stornování objednávky ze strany provozovatele eshopu je možné v případě kdy objednané zboží není k dispozici u dodavatele ( zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo je dočasně pozastavena výroba, je vyprodané, nebo pokud došlo k výrazné změně ceny). Dále v případě že zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil, nebo jsou údaje objednávajícího neúplné. Pokud zákazník odmítnul objednávku požadovaným způsobem autorizovat, potvrdit.nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky, u objednávek, které jsou v rozporu s našimi obchodními podmínkami.O zrušení objednávky ze strany provozovatele je tento povinen o této skutečnosti zákazníka informovat a domluvit  další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky). V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího. Objednávka hrazena platbou předem pokud nebude uhrazena do 14 dnů od jejího učinění, bude ze strany provozovatele e-shopu zrušena a odstraněna ze systému.

EXPEDICE ZÁSILKY

Po námi přijaté, zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku co nejdříve, zpravidla do 3-5 dnů. Snažíme se zásilku vyřídit převážně do druhého pracovního dne, pokud je zboží skladem.Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím, při platbě dobírkou. Součástí zásilky je daňový doklad.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - REKLAMACE

Dopravce za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání od dopravců/na pobočkách pro vyzvednutí důkladně prohlédl, zkontroloval neporušenost obalů, počet balíků. V případě poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s kurýrem/pracovníkem protokol o poškození - “Škodní protokol” či “Škodový zápis”
Obsah zásilky zkontrolujte též nejlépe ještě na pobočce pro vyzvednutí či před odjezdem řidiče. V případě mechanického poškození zboží uplatněte reklamaci co nejdříve na příslušné poště, v případě dodání kurýrem či na pobočku Zásilkovny opět upozorněte kurýra/pracovníka pobočky a sepiště s ním protokol o poškození - “Škodní protokol” či “Škodový zápis”.
Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, ihned nás prosím nás kontaktujte a reklamaci uplatněte přímo u nás - odesílatele. Škodu prosím zdokumentujte i pořízenou fotografií (např. z mobilního telefonu apod.) Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není žádný nárok.
Sdělte nám prosím co nejdříve tuto skutečnost, abychom s Vámi mohli dohodnout další postup. Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (faxem, e-mailem, poštou), můžeme reklamaci vyřešit, např. zaslat novou zásilku.
 

ZÁRUKA - REKLAMACE:

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Pokud bude chtít zákazník zboží  reklamovat (např. zjistí-li kupující při převzetí zboží vady), je nutné, aby podal žádost o reklamaci a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 dnů od převzetí zboží. Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou a popisem reklamace. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem, jak reklamace dopadla.
Nárok na reklamaci prodávající vyhodnotí a pokud bude uznán má kupující právo:
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
b) na odstranění vady opravou věci
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny
d) nebo odstoupení od smlouvy

Reklamované zboží je nutné zaslat na firmu jako cenný nebo doporučený balík zároveň s dokladem o koupi, s kopií faktury, s podrobným popisem závady, s označením na zásilce REKLAMACE.  Zásilky zasílané na dobírku nebudou přijaty.  Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, vždy však nejpozději do třiceti dnů ode dne jejího uplatnění kupujícím. Náklady na přepravu v případě uznané reklamace hradí dodavatel. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou obsluhou, nepřiměřeným zacházením a použitím, na vady na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn, na poškození živly nebo vyšší mocí, na poškození zboží při přepravě..

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 

Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Odpovídá, že v době, kdy zákazník zboží převzal:

 

Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

 

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Zákazník (kupující) nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy pokud byla :
 a) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
 b) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po  dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
 c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
 d) pokud bylo zboží již částečně spotřebováno.
Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy
V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.


 

SLEVY - SLEVOVÉ KUPONY 

Tyto poukazy lze uplatnit během nákupu zboží v nákupním košíku. Při zobrazení košíku se zadá do označeného okénka kód slevového poukazu. Po kliknutí na tlačítko „Použít dárkový/slevový poukaz“ automaticky dojde k uplatnění Vaší slevy z objednávky. Poté se pomocí tlačítka Objednat může dokončit nákup, nebo pokračovat v nákupu.
 

Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za doporučení známým apod.). Každá sleva má pravidla pro užití. V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu. Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího. Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat. V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout. V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.


 

DODACÍ PODMÍNKY A POŠTOVNÉ

DODACÍ PODMÍNKY - POŠTOVNÉ ČR

Česká pošta - zásilky do 10 kg:
Balík do ruky - dodání od expedice do druhého dne (Česká pošta garantuje)
Balík na poštu - dodání od expedice do druhého dne (Česká pošta garantuje)
platba bankovním převodem - předem na účet: 120,00 Kč
platba dobírka: 160,00 Kč
Upozornění: Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, počítejte prosím s delší dobou od přijetí objednávky k expedici zásilky než u jiných dopravců. Děkujeme za pochopení. 

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS - zásilky do 30 kg:
Spolehlivé doručení během stanovených standardních časů na jakoukoli adresu v pracovních dnech, během běžné pracovní doby. Dodání zpravidla 1-2 dny.
platba bankovním převodem (předem na účet): 96,00 Kč
platba dobírka: 131,00 Kč

Zásilkovna.cz - zásilky do 5 kg:
Dodání na Vámi vybranou pobočku od data expedice do 3 dnů
platba bankovním převodem - předem na účet: 67,00 Kč
platba dobírka (na pobočce Zásilkovny): 85,00 Kč


DODACÍ PODMÍNKY, POŠTOVNÉ ZAHRANIČÍ

V současné době náš eshop www.naturevital.cz není pro nákupy ze zahraničí nastaven. 
Zboží zasíláme na základě e-mailové objednávky.
Rádi zajistíme dodání našich výrobků do zahraničí dle požadavků zákazníka. 
Při dodání do ostatních zemí, kromě SR, bude upřesněna cena dopravy dle cílové destinace.
V případě zájmu o naše produkty nám prosím zašlete zprávu na e-mail: objednavky@naturevital.cz.
Následně od nás obdržíte potřebné informace pro úspěšné vyřízení Vaší objednávky.
 
Vaše objednávky se snažíme vyřizovat co nejrychleji, doba dodání se dále odvíjí od vybrané dopravy.
 
 

DODACÍ PODMÍNKY - POŠTOVNÉ SLOVENSKO

Pro dodání do SR zákazník může zvolit dopravu prostřednictvím kurýra GLS.
Nebo lze zvolit osobní odběr na vybrané pobočce Zásilkovny.
Zboží lze hradit platbou předem na účet. Zásilka je odeslána po připsání platby na náš bankovní účet. 
  • Nabízíme možnost nákupu za velkoobchodní ceny. Pokud podnikáte či pracujete v oborech wellness nebo zdravotnictví prosím zašlete Vaše ID z Živnostenského registru SR, fakturační a kontaktní údaje pro VO registraci.
    U velkoobchodních objednávek je vždy požadována platba předem/převodem na účet.
 

Ceny poštovného a dopravy do Slovenské republiky:

Zásilky - Zásilkovna.cz (zásilky do 5 kg)
- Osobní odběr na některé z poboček Zásilkovny - při platbě převodem = 3 EUR (váha max. 5kg)
Pokud si vyberete tento způsob dodání zásilky, sdělte také prosím na jakou pobočku si přejete zboží zaslat. Více zde 

 

Zásilky - Zásilkovna - Best Delivery Solution (Nejvýhodnější doručení na adresu kurýrem, zpravidla do 2-3 dnů; zásilky do 5 kg)
V rámci doručování na Slovensko Zásilkovna představujeme novou automatizovanou volbu dopravy, službu Nejvýhodnější doručení na adresu, která zefektivní způsob doručení Vašich zásilek. Tato služba zohledňuje cenu, kvalitu a také kapacitu vybraných přepravců. Automatická volba analyzuje daná kritéria na denní bázi. 
Zásilka tak bude doručena pomocí kurýra z nabídky (GLS, Remax, Slovenská pošta nebo UPS), který bude v danou chvíli pro zákazníka nejvýhodnější. 
 
- Zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 5 EUR

 

Zásilky - GLS
- Zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 5,4 EUR

 

- Zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 8,9 EUR
 

Nově a výhodněji! Při výši MO i VO objednávky nad 79 Eur s objemem zásilky do 20 kg - je poštovné a doprava na Slovensko zdarma!


Pro velkokapacitní balení (nadměrné zásilky) nad 30 kg je sjednána individuální cena a způsob dopravy
Internetový obchod pro zákazníky ze Slovenska ve slovenské verzi již připravujeme. Zákazníci tak budou moci pohodlně nakupovat za maloobchodní a velkoobchodní ceny,  s výhodami registrovaných zákazníků.

DŮLEŽITÉ INFORMACE

Potvrzením e-mailové objednávky zákazníkem zákazník souhlasí s obchodními podmínkami našeho obchodu. 
Zásilky odesíláme co nejdříve po potvrzení objednávky. Poté je zásilka expedována zvoleným způsobem dopravy. Po expedici zákazník obdrží potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad je součástí zásilky - je vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
V současné době dopravní firmy výrazně navýšily ceny za dopravu, za kurýrní služby. Naše firma ale i nadále zboží zasílá za nezměněnou, a nadále za zvýhodněnou cenu dopravy.
V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.
Vyhrazujeme si právo zboží na Slovensko požadovat uhrazení platby převodem, předem na účet dodavatele.
 
Žádáme zákazníky o dodání řádných i doplňujících informací pro kvalitní vyřízení objednávky a zejména pro úspěšné doručení zásilky. 
Doporučujeme řídit se po expedici zásilky z našeho obchodu obdrženými údaji ke sledování zásilky a dále i komunikací s kurýrem.
V případě pozdního stornování objednávky, nebo v případě nepřevzetí zásilky a navrácení se zásilky zpět do našeho obchodu, Vám může být zboží odesláno znovu, a to po uhrazení objednávky platbou převodem na náš účet s částkou za novou dopravu navýšenou o částku ve výši původního poštovného. Výhodou je, že v tomto případě nepožadujeme a neúčtujeme balné a manipulační poplatek, a dále také že poštovné které je námi dotované nenavyšujeme na skutečně vynaložené náklady za dopravu.
V opačném případě, že již nemáte o další zaslání zboží zájem (= nebudete požadovat opakované dodání), Vaši objednávku stornujeme. Vyhrazujeme si však právo v případě další Vaší objednávky požadovat platbu převodem.
 
Děkujeme vám za pochopení a věříme že budete s našimi službami spokojeni.

Ochrana osobních údajů a dat

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
 
Informace o ochraně osobních údajů naleznete zde: http://www.naturevital.cz/ochrana-osobnich-udaju
 
 
ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

DORUČOVÁNÍ
Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
 

Závěrečná ustanovení

Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.

Akce, ceny, slevy

Veškeré ceny včetně akčních platí do uvedeného termínu dané akce.
Provozovatel si vyhrazuje právo s možností odvolání při vyprodání zásob, při nedodržení podmínek velkoobchodní spolupráce, či při vzniklých skutečnostech které my jako dodavatel nemůžeme ovlivnit. Jedná se o skutečnosti  a mimořádné okolnosti mající zásadní vliv na výrobu a dodání zboží.
Provozovatel si také vyhrazuje právo měnit kdykoliv a bez předchozího upozornění údaje o zboží na svých stránkách z důvodů aktualizace údajů anebo opravy chyb, apod.
Akci nelze nárokovat zpětně (po uplynutí lhůty  - pokud ta je u akce uvedena)